
W celu złożenia reklamacji w pierwszej kolejności należy sporządzić i przesłać pismo reklamacyjne drogą mailową na adres: sklep@autoradia.pl. Zgłoszenia trafiają bezpośrednio do osoby która jest odpowiedzialna w SKLEP autoradia.pl za rozwiązywanie wszelkich trudności i problemów - gwarantuje to najszybszą i najbardziej skuteczną procedurę załatwienia każdej sprawy
Mając na uwadze fakt, że każde zgłoszenie ma zapewne tryb pilny, pracownik techniczny sklepu PHU DEMO w godzinach pracy biura odpowiada na reklamacje na bieżąco
Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- imię i nazwisko klienta
- kopie paragonu/faktury
- datę zakupu
- datę zauważenia wady
- model produktu
- szczegółowy opis problemu
- telefon kontaktowy
W celu zminimalizowania dyskomfortu w związku z brakiem możliwości korzystania z produktu w trakcie reklamacji, dokładamy wszelkich starań, aby ten czas był jak najkrótszy. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu lub karta gwarancyjna.