Reklamacje

W celu złożenia reklamacji w pierwszej kolejności należy sporządzić i przesłać pismo reklamacyjne drogą mailową na adres: serwis@autoradia.pl. Zgłoszenia trafiają bezpośrednio do osoby która jest odpowiedzialna w SKLEP autoradia.pl za rozwiązywanie wszelkich trudności i problemów - gwarantuje to najszybszą i najbardziej skuteczną procedurę załatwienia każdej sprawy
Mając na uwadze fakt, że każde zgłoszenie ma zapewne tryb pilny, pracownik techniczny sklepu PHU DEMO w godzinach pracy biura odpowiada na reklamacje na bieżąco
Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • imię i nazwisko klienta
  • kopie paragonu/faktury
  • datę zakupu
  • datę zauważenia wady
  • model produktu
  • szczegółowy opis problemu
  • telefon kontaktowy

W celu zminimalizowania dyskomfortu w związku z brakiem możliwości korzystania z produktu w trakcie reklamacji, dokładamy wszelkich starań, aby ten czas był jak najkrótszy.  Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu lub karta gwarancyjna.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl