W celu złożenia reklamacji w pierwszej kolejności należy sporządzić i przesłać pismo reklamacyjne drogą mailową na adres: sklep@autoradia.pl. Zgłoszenia trafiają bezpośrednio do osoby która jest odpowiedzialna w SKLEP autoradia.pl za rozwiązywanie wszelkich trudności i problemów – gwarantuje to najszybszą i najbardziej skuteczną procedurę załatwienia każdej sprawy
Mając na uwadze fakt, że każde zgłoszenie ma zapewne tryb pilny, pracownik techniczny sklepu PHU DEMO w godzinach pracy biura odpowiada na reklamacje na bieżąco
Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
imię i nazwisko klienta
kopie paragonu/faktury
datę zakupu
datę zauważenia wady
model produktu
szczegółowy opis problemu
telefon kontaktowy
W celu zminimalizowania dyskomfortu w związku z brakiem możliwości korzystania z produktu w trakcie reklamacji, dokładamy wszelkich starań, aby ten czas był jak najkrótszy. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu lub karta gwarancyjna.